Harry potter - fest

Igår som sagt fyllde jag hela nitton år. Mannen min tog ledigt och spenderade dagen med mig (förutom när jag var i skolan), vi åt på restaurang i Kalmar, kikade på en lägenhet i Nybro och tog en fika hemma hos mig i Torsås. Planen var att vi skulle se på Harry potter och äta tacos efter vi hade tagit en Powernap, men mitt i min powernap ringer telefonen, jag skulle bort till Johanna och lämna en skjorta trodde jag. Men nej, när jag kommer in till Johanna så sitter mina bästavänner utklädda till olika karaktärer i Harry potter bland ljus och Harry potter - musik, dem hade fixat en fin överraskningsfest till lilla mig. Det kändes som man kom in i en saga. Finner inga ord hur bra det var och vilka fina vänner jag har.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

åå va så mysigt igår :D
Du är bäst <3

Svar: Det var bäst! Så tacksam <3 <3 NI ÄR BÄST!
liiciadoll.blogg.se

2015-03-11 @ 18:53:42
URL: http://www.idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0