mysfaktor

Igår packade jag för fullt, alldeles för mycket kläder och för få väskor. Choffe hängde med mig hem, vi stannade på vägen hem till Torsås och handlade lite mat. Vi hade en toppenkväll med god mat, film (what if), vi testade även min "badkarslampa" som jag fick i julklapp, mysfaktor.
 
I måndags hade jag och Choffe en mysdag. Vi åkte in till Kalmar för att äta Indiskt, men det visade sig att det var stängt då vi bytte från Indisk mat till Grekisk. Jag beställde in fetaostbiff med sallad, oj så gott det var. Resten utav kvällen bestod av Rosévin, cider, spel, prat och ostbricka. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

naaw så tussiga :D

Svar: nwww, tack tack <3
liiciadoll.blogg.se

2015-01-08 @ 09:33:21
URL: http://www.idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0