Det där med vädret

Denna härliga söndag morgon sitter jag och dricker mitt intag av koffein, Celcius is the shit.  Det hade varit billigare om jag drack kaffe, men tyvärr så faller det inte i min smak.
 
I fredags var jag och Choffe på UNIK (en sorts ungdomsgård), bästa Lotta kom förbi och kollade på banden med oss då vi visste om vilka som spelade. Det vart väldigt trevligt, det var många av mina vänner där, ungefär av alla som var där, så bestod 60% av Stage4you elever. 
 
Igår snöade det på förmiddagen, jag och Choffe fick för oss att åka pulka, så vi frågade runt om någon ville hänga med, men till svar fick vi "nej, det är slaskigt, det kommer inte gå", för att då motbevisa detta så åkte vi till en backe med en liten röd pulka som är mest lämplig för en 10-åring och inte till oss som är vuxna med långa ben.
  Till vår förvåning kom vi ner för backen utan några brutna ben, även med en halv film och blöta rumpor. Hade vi haft vattentäta kläder hade vi åkt mer, men bättre än inget. Helt klart värt det, trots att det regnade och där med att våra fötter tappade känseln.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0