förhoppningar och regnbågar

Jag kan inget annat än säga att det var ett bra tag sen jag skrev här på min kära blogg. Jag vill ge creed till mina enstaka läsare som faktiskt har klickat in troget på min blogg.

I min vardag händer det inget speciellt och detta är anledningen till att jag inte ha uppdaterat bloggen något under den senaste tiden. 
Idag lever jag bästa sambolivet med Christoffer. Jag jobbar varje vecka och har nu bara 5 enstaka dagar kvar och blir där med arbetslös och arbetssökande (hojta till om ni vet något jobb i närheten av kalmar).

Mina första tre veckor på sommaren bestod av konfirmander. Jag fick ännu en gång delta som ledare inom Södra Öland,  och fick ännu mer kött på benen och många minnen rikare. 

Jag har haft tre underbara tidpunkter i sommar, sommaren började med att jag tog studenten, den forsatte med en vistelse i Borgholm, på hotell med spa och två rättersmiddag. Jag har även varit på Emmabodafestivalen, första festivalen och inte den sista. 

Idag ser jag fram emot hösten som ännu är oplanerad men ett steg längre fram i livet. Jag kommer ta dagarna som dem kommer och se vart i livet dem tar mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0