ordning och reda

Idag kl 11.30 hoppade jag på mitt sista dygnpass för denna gången.  Jag blir där med officiellt arbetslös och beronde av sysselsättning imorgon kl 12.00 då jag går av jobbet. 
  Annars då, jag har spenderat mina lediga dagar denna veckan på saxnäs och i soffan hemma med extrem spänningshuvudvärk.
 Jag har även upplevt barndomen ännu en gång på hoppkudden som saxnäs har. Jag blev imponerad av mig själv att jag kunde hoppa så högt, dock inte lika högt som Christoffer kunde hoppa. 
 Jag håller just nu på att läsa min tredje bok för denna sommaren. Jag är mer insatt i mina böcker än mitt egna liv. Det är så skönt att kunna stänga av allt och sätta sig in i andra karaktärer.  
 Igår var vi och kollade på Kattungar, dessa underbara katter var fantastiskt söta. Jag blev helt ställd när jag såg dem. Jag hade ett underbart moment med den lilla röda katten som vi kalla för Aslan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0