och allting liksom kräver mera nu

Skolan fem dagar i veckan och jobb två dagar i veckan betyder aldrig ledigt ungefär för mig. Finns både förr och nackdelar, jag får pengar men jag är trött konstant och hinner inte med plugget.
Förra veckan vart det en bra vecka, det vart Harrys med några tjejer ifrån klassen då bubble room var på plats, dem hundra första fick gratis drinkar, goodiebags och ett klädesplagg. Det vart onyktert, dans, toastunder, skitsnack och macdonalds. En toppen kväll/natt!
 
Jag och min fina vän Trissi tog även en tripp i måndags till Nybro och hälsade på en annan vän, det vart tv-spel (jag hatar att spela). Det blev lite cigg, djupa samtal och en massa skratt såklart.
 
I fredags vart det stress, förfest hos fritte, krogen, dans och massa snack. Jag jobbade två dagar, brände min mat (inget ovanligt) och pluggade lite körteori.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Mys var det :*

Svar: Jaaa <3
liiciadoll.blogg.se

2014-09-23 @ 13:18:49
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0