men nu möter jag alla ord som jag har sagt

Oj, nu vart det längesen jag skrev, men tiden räcker tyvärr inte alltid till. Har varit mycket skola, helgjobb, körskolan (ja, jag är seg), och en  hel del tjejmys.  Senaste tiden har jag engagerat  mig som modell, sett massvis av sex and the city avsnitt, dragit ner på rökandet, lärt känna nya människor, haft en rolig utgång då min fina vän blev arton år efter tolvslaget och har även hunnit med att vara sjuk.
 
Helgen har bestått av en mysig vän i Nybro, planering av konsert, två dagars jobbpass på äldreboendet, kvällen kommer avslutas med sex and the city och tacomys.
 
Här en utav mina "modelljobb". Jag har inte förens nu fått visa dessa bilder. Kommer fler sen framöver då dem än sålänge är hemliga.
Fotograf: Petter Hökenström
Stylist: Cassandra Nilsson
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

SNYGGVE

Svar: Duuu är snygg min vän <3
liiciadoll.blogg.se

2014-09-15 @ 10:30:36
URL: http://www.idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0