Här kommer våren, det har jag lärt mig

Sovmorgon, fredag och sista skoldagen för mig innan jag åker utomlands, kan det bli bättre? Den enda lektionen jag har idag är matteprov.
Jag och nästan alla tjejer ifrån matteklassen pluggade igår hemma hos Ida med godis, jordgubbar och tuctuc. Jag som inte har ätit godis på 2 månader åt godis igår.

Idag ska jag ta bussen in till Kalmar och där ska jag träffa Limpan för att växla in pengar på forex inför resan. Nu är det inte alls många dagar kvar och det pirrar i hela kroppen.
 
Härom dagen hade två duktiga tjejer på vår skola ett projektarbete vilket resulterade en fantastisk konsert med bra låtar. Jag blev tillfrågad för att fota, vilket alltid är roligt. Dock har jag knappt börjat redigera på bilderna, som jag ska sätta mig med i helgen.
Jag ser framemot att börja på mitt projektarbete som jag tror kommer bli hur bra som helst. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0