Du är gåtan som jag aldrig löser klart

Det är måndag, studiedag och födelsedag! Just nu håller jag på att packa för fullt, självklart är jag ute sista minuten. Jag har inte en aning om vad jag ska packa ... Pass och pengar är såklart viktigast!
Tyvärr kommer jag behöva packa med mig lite läxor.  Men jag har gjort klart mycket i skolan vilket är en stor lättnad. 
Denna dagen ska jag spendera i Kalmar med mina två bästa barndomsvänner sedan 8 år tillbaka. Vi kommer hamna på ett fik och snacka massa strunt, och sedan där efter spendera jag natten hos Limpan, vet inte vad han har tänkt att vi ska göra, är såå nyfiken som vanligt!
Ha en bra dag!
 
Denna tårtan gjorde Ida och Johanna, vilken process det fick gå igenom, men tusan vad god den var!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0