det var inte speciellt intressant

Ojojoj, vad jag är dålig på att uppdatera dennna sidan. Jag skriver mest när jag har någon rolig bild, eller något att säga, mitt liv står ganska stilla just nu.
 
Senaste dygnen?! Jo, jag har legat med feber och en snorig nos, jag har färgat håret mörkbrunt eftersom jag behövde en förändring och att det är min narturliga hårfärg. I tisdags tog jag bussen till Mannen min och sov där över natten.
Igår hade vi endast en lektion, jag drog mig till skolan men läraren skickade hem mig igen eftersom jag var sjuk.. Kvällen spenderades liggandes i soffan med Pretty little liars. 
 
Idag har jag endast haft sånglektion och emsamble. Vi repar på en låt som vi ska spela I karlskrona den 18:e April (långfredagen). 
Nu ska jag städa lägenheten och sedan dra iväg till en Barnshow där jag arbetar i.
 
London- 14
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0