Inte ja, men inte nej, Inte bra, men helt okej

Onsdag: Skola, planerade 99:ornas konfirmation och åt pizza med det härliga gänget.
Denna gången ska jag jobba med en annan församling, Torslunda. Det kommer bli kul med variation men samtidigt tråkigt att inte vara med min gamla församling denna sommaren.
 
Torsdag: Jag köpte nya träningsskor, tränade bröst och mage, åt goood mat. En kompis körde mig hem till honom i Nybro då vi såg känn ingen sorg, hade fina konversationer över varsin cigg.
Det kändes bra att vara på gymmet, jag började med att springa 15 min, ett utav mina mål är att få bra kondition.
 
 
 
 
Fredag: Tränade ben och rumpa, lite skitsnack med bonusmoster och en spontanrunda på krogen. 
Min mobilladdare gick sönder, fick panik och frågade alla efter en Iphone 5 laddare, en ängel räddade mig den kvällen och lånade ut sin laddare, jag fick en handväska i ansiktet och en shot i håret.
 
Lördag: Jag köpte ännu en laddare till min mobil (3:e laddaren sedan September), gick på Hansa City, såg en film, tog bussen till Skällby och drack, träffade härliga människor, åt på McDonalds, lyssnade på bra musik och lekte på en lekpark. 
Jag fick nya vänner och en trevlig kväll.
 
Söndag: Tog bussen till Torsås, pratat med en bra vän och handlat, var hemma hos en annan vän och åt mango framför Sex and the City, har även hunnit med att göra laxpasta och bakat kladdkaka med två girl's.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0