sågar av grenen som jag fastnat på

 Oj vad veckorna går fort. Jag hinner knappt med att blogga här. Jag är knappt hemma, utgång dit och hit, körskola, vänner, musik, fikastunder, jobb, träning och allt där i mellan. Vad händer liksom? Lever livet helt enkelt, livet går framåt och det förflutna tynar bort!
Idag har jag jobbat, lagat mat (jag är sjukt dålig på att laga mat), tappat bort mig på Ica fem gånger, cyklat på en alldeles för hög cykel, sovit middag och klagat över hur jäkla ont jag har i min kropp på grund av träningsvärk. Imorgon är jag ledig, WOHO! Då blir det körskola och gymmet o sen vad dagen bjuder på. Ha det fint!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

vad fin du är! :)

Svar: tack tack :D
liiciadoll.blogg.se

2014-07-17 @ 09:40:38
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: jessy

SV: Tack själv :)

2014-07-19 @ 22:09:20
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0