det är svårt att säga mer än så

Igår vart det 18-årsfest i Gullabo efter jag hade jobbat och stressat med sminket och håret som inte blev något vidare bra. Men jag åt gott, dansade, drack och snackade strunt. Träffade även saknade vänner som man inte har sett på länge som går på skolan, mys.
Runt 22.30 skjutsade en kompis oss till Kalmar, då jag mötte upp några polare och gick på krogen en sväng.  Kvällen/natten bjöd på äcklig öl, vänner, dansgolvet, fyllekäk, en soffa och en mobil dränkt av vitlöksås. En väldigt trevligt kväll helt enkelt, bra skit!
 
Idag har jag sovit nästan hela dagen, druckit saft och tagit det lugnt. Imorgon blir det kalas och Winnerbäck.
 
Första svensktoppen nästa då jag och Ida hejade på duktiga Emma som är vidare i andra chansen nu!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Så gulligt :D
Imorgon kör vi favorit i repris :)

2014-07-22 @ 00:21:24
URL: http://www.idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0