Munnar säger skål

I fredags kom Limpan till mig i Torsås. Jag repade till kl 18.30 med klassen. Vilket var väldigt roligt. Senare på kväll gick Limpan och jag på fest, åh vad trevligt det var. Det var ett bra tag sedan jag festade. Runt 02.00 gick vi hem till mig och la oss.
På lördag morgonen började jag kl 9.00 i skolan, jag var galet bakis denna morgonen, vilket slog mig att det inte var så bra att dricka sig full dagen innan man ska repa hela dagen. Dagen var rolig och jobbig, senare på dagen piggnade man till.

Efter vi hade repat åkte Limpan och jag till Öland för att träffa familjen, jag skulle även ha möte med prästen, ledarna och mässa i Södra möckleby. Åh vad roligt det var att träffa alla igen! Man är som en ända stor familj som har har känt varandra hur länge som helst.
Nu är det dags för mig att plugga, ha en bra kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0