Januari 2013

Jag hängde med Phis eye till Växjö och fotade dem. Rickard tappade axelbandet på gitarren och fick då göra det bästa av situationen.
Nu när jag ser efteråt, så är dem bilderna galet dåliga, jag har utvecklat inom foto vilket är väldigt roligt eftersom jag brinner för det!

 
Jag festade en hel del, vilket jag inte skulle orka med nu. Jag la galet mycket pengar på alkohol vilket var dumt, men vi alla är unga och dumma ibland.
 
 
 
Jag, Robin, Cornelia och Isac åkte in till Kalmar för att äta på Ming palace, galet gott! Isac överkörde in och jag var mycket imponerad. Senare på kvällen skulle Isac spela på Monokrom, sjukt duktig kille.
 
 
Jag fotade även Phish eye igen, samma kväll då Isac spelade, duktiga sångaren Maria!
 
 
Jag införskaffade mig min första blomma till lägenheten, den orkade inte med sitt torra liv så länge. Sen dess har jag inte köpt mig någon ny blomma. Dock borde jag göra det, eftersom jag tycker det är fint!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0