Du min vän i livet

Detta är 3:e eller 4:e gången jag är sjuk under tvåan på gymnasiet. Mitt imunförsvar är väldigt svagt. Idag stannar jag hemma och plugga istället för att vara i skolan och bli ännu mer sjuk.  Denna morgonen har jag dushat och druckit honugsvatten, kl 15.15 ska jag till vårdcentralen.
 
Btw, min bästavän Julia tog körkort i fredags. Åhhh jag är så stolt över henne, jag ser framemot att åka med henne sen. Jag är ännu mer taggad på att ta körkort själv! Vilken frihet. 
 
En gammal bild på oss när vi var på liseberg med Södrakyrkan på Öland.
 

Kommentarer
Postat av: Ida (cupcake)

Desamma gumman, också typ 4:de gången jag är hemma. Usch! Det är hemskt :( Krya!

2014-01-21 @ 15:33:28
URL: http://thepurplecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0