Det stod skrivet på den svarta tavlan

Äntligen är det fredag igen, jag har gått i skolan tre dagar och jag är redan skoltrött. Idag har det varit en seg dag med matte och historia, mina svagaste ämnen måste jag nog ändå säga. Men det var varit lite positivt idag ändå, jag har bokat ett möte på körskolan och en tid på tatueringsstudion.
 
Denna helgen kommer spenderas i min lägenhet med mannen min, eftersom han ska repa i helgen. Jag ska även hinna med och träna med några vänner ikväll, vilket kommer bli skönt. Jag tränade igår med, men innan dess hade jag inte tränat på circus 1,5 månad. Det är underbart att komma igång igen.
  Fast det är helg så måste jag ändå plugga, för nästa vecka har vi matteprov. + det har vi massa repa, måndag, torsdag, fredag, lördag och söndag, jag ska även hinna med tre möten och annat i skolan. Känns som det kommer bli en kanon vecka fast det är väldigt mycket att göra. Men jag gillar att göra massa saker, jag tycker inte om att vara rastlös, dock kan det vara skönt och bara ligga och slappa i sängen framför teven. Men det har jag gjort hela lovet, så det känns bra med mycket inplanerat. Nu ska jag bädda min säng och sedan möta Limpan vid bussen. Ha en bra fredag!
 
Lovet då vi pressade apelsiner och gjorde apelsinjuice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0