vänner är bra att ha

 Gårdagen bjöd på chillfest hos en vän med alkohol och spel. Min vän Emmy ifrån Öland kom även hit och sov hos mig. Kvällen blev lyckad, runt. 01.00 gick alla åt varsit håll.
Klockan ringde 09.20 eftersom jag skulle till läkarn och kolla halsen, nu har jag fått pencelin som borde hjäpa. Efter läkarbesöket delade jag och Emmy på en pizza framför filmen Frozen, men vi båda somnade innan filmen var slut och sov till 14.00.
Sen kl. 15.18 har jag städat min lägenhet och pluggat, även sett paradise hotell. Missat några avsnitt och det är final idag så måste komma ikapp nu, jag ska även hinna plugga matte som jag inte förstår något av. Ha en bra kväll!
 
Lillebror och fader i Malmöarena, sen helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0