titel

Woho, äntligen fredag, älskade fredag. Kommer spendera helgen med mannen min hemma hos hans päron. Vi kommer bara ta det lugnt och ha det bra.
Igår hade vi låtskrivadag vilket innerbad att två vana låtskrivare kom och berättade hur dem gör när dem skriver låtar, gav oss tips och svar på våra frågor.
Låtskrivarna var Anders (basist) ifrån bandet The bones, han är även vår lärare. Vi hade även Budde, Budji, gick på stage4you innan, men nu skriver han en hel del låtar till sig själv och även till andra.
Detta är en kurs som ingår i årskurs två. Dagen var lång och lärorik. Dock var inte dagen slut där, senare på kvällen tog jag och Johanna bussen till vår kör som  befinner sig i Kalmar, vi repade för fullt och drack te. Kören slutade 20.20. Kvällen spenderades hos Limpan i Smedby, vilket var skönt. Att ta bussen till Torsås på kvällen är väldigt, väldigt jobbigt.  Nu ska jag packa, städa och sedan bege mig mot skolan. Ha en bra helg!
 
Dagarna då vi repade inför halvtidskonserten, Maia-mus och jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0