en människa hade vetat bättre

Kl 08.00 steg jag upp, oj vad skönt det var. Här hemma har jag suttit och klinkat på gittaren till en uppgift i livet jag har. Vid sidan om sitter jag och dricker te med honung, min hals är ur funktion, imorgon ska jag till läkaren för att kolla upp det ännu en gång.
 
Idag, kl. 10.10 startar historian,  är inte alls taggad på vanliga lektioner med kärnämnen, vi hade inte det förra veckan då det var schemabryt för halvtidskonserten.  Skolans slut blir runt 16.30 där efter vet jag inte vad eftermiddagen bjuder på, men jag hoppas på något roligt.  Nu är det dags för mig att äta frukost och duscha. Ha en fett bra dag!
 
Halvtidskonserten! Snälla Freddan ställde upp och tog kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0