Det är skönt att känna pulsen

Denna morgonen har bestått av en lektion som var Historia, det gick bra. Det var även roligt. Hur det kommer sig, jo det vet bara gud.
Nu är jag hemma och fixa mig, ska även hinna med o städa och packa. Nu har jag gått på lov!
Denna fredagen som även är Alla♥dag, ska jag spendera som lesbisk med min vän Johanna. Kanske passa bra nu för det som pågår i Ryssland. 
Vi ska ut och äta sedan har myspys hemma hos henne ikväll. Det kommer bli en kanon dag. Nu måste jag skynda mig, för jag är väldigt långsam. Ha en fin dag, sprid kärlek, ta hand om varandra och lev livet.
 
Gos bild - Malmö 14 (pappa är inte den bästa på att ta kort med min kamera)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0