Hundra mil genom Europa

Dagen har varit kort, men jag har hunnit med en hel del. Efter skolan gick jag till apoteket och hämtade ut medicin, jag hoppas verkligen detta är den sista medicinen jag hämtar ut på ett bra tag. Min lever måste vara i väldigt dålig skick nu. Jag hann även ta en fika med flickorna Johanna och Ida. Jag har också tvättat lite kläder och lagat mat med min granne Irja. 
Lite senare på kvällen har jag spenderat tid med johanna, vi har repat till våran spelning imorgon. Jag har fått äran att spela gitarr på utav dem flesta låtarna, kan redan säga att mina fingrar värker, eftersom jag har lagt musiken på hyllan så är inte mina fingrar vana längre att spela gitarr.
 
 London - 14 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0