luften sjunker en grad

Vaknade två timmar innan skolan, kom 5 minuter försent trots jag bor 2 minuter ifrån idrotten, slog i min svans så jag kan knappt knyta skorna, knäckebröd med jordnötsmör och ägg, rep, jazzuppspel med goa people, hem, fotat, kollat på ettornas rep och har precis ätit.
 
Ja där sammanfattade jag min dag, men mycket bra dag måste jag säga. Gillade detta uppspelet väldigt mycket, dock satt inte min vers så bra, men det viktigaste var att man hade kul och det hade jag. 
Har precis pluggat matte och känns som jag blir galen snart på matteboken. Är så trött alla tal! Åh, känns som provet på onsdag inte kommer bli som jag vill. Men nu ska jag sova för migränen börja närma sig. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0