Gatan där jag lärde mig att gå

Förlåt för att ni inte fick ett inlägg igår men det var stressit som tusan, jag är lika tidsoptimist som min underbara fader. Skola, packa, äta, kyrka, sedan iväg till smedby, yes jag tog helg igår. Så jag åkte såklart till min kära man.
Senare på kvällen åt vi äggröra med championer, mmm gott och lyxade till det med banan med smält skotte (choklad)  i ugnen eftersom vi hade månadsdag i tisdags. Det är topp med lite vardagslyx! 
 
Idag fick jag stiga upp tidigt, 7.00. Jag hade ett läkarbesök i Kalmar kl 8.30. Efter besöket tog jag en chailatte och där efter shoppade jag. Det blev alldeles för mycket, jag som ska spara tills familjen åker utomlands om några månader. 
Just nu ligger jag i Limpans säng utmattad med huvudvärk. Tror jag ska ta en liten tupplur sedan stoppa något i magen. Ha en toppen torsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0