Mannen som alla talar om

Man märker att hösten är på väg nu, tjockare jackor, halsdukar, förkylningar osv.
Har ni tänkt på att i Sverige prata man ofta om vädret. Det är vanligare att prata om vädret här än i andra länder, vilket jag tycker är väldigt intressant. Hur kommer det sig liksom? Till annat nu då:
 
Denna dagen har inte varit mer än seg. Måndagar brukar ändå vara en okej dag för mig, vet dock inte vad som har blivit fel. Kan det bero på att jag inte fick min sovmorgon? Vem vet? Är det bara gud som vet? Finns gud ens? Ahh,så långsökt av mig.
Dags för mig att resa min stora rumpa och göra lite nytta i livet! Ha en kanon start på denna veckan!
 
Tänk detta vädret? Hur underbart hade inte det varit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0