varför lät du mig gå vilse

Ni vet såna dagar man inte vet om man är glad, ledsen, arg, lycklig, sur, älska livet, rädd  osv. Sån dag är det idag. Det har inte hänt något särskilt i dag, jag vet helt enkelt inte bara hur min hjärna villl bete sig idag.  Lite humörsvängningar då och då. Men va tusan, det händer alla. Alla dagar kan inte vara bra helt enkelt.
 
Idag hade jag musikteori då vi gick igenom kvintcirkeln, diatoniska ackord, 5-, stamtoner, prim, tas, kvint, tonika, subdominant och dominant. Ni kanske inte vet vad detta är?! Men jag kan säga att jag vet knappt själv, ville mer skriva detta för att bevisa att jag är lite, lite smart i alla fall.
  Jag har även hunnit med att träna på gymmet, vilket var väldigt skönt. Men i helgen ska jag ta det lugnt. Jag behöver vila min muskler, eftersom jag är klen så får jag lätt feber när min kropp har ansträngt sig för mycket.
Men nu ska jag packa, för imorgon ska jag iväg till Långasjö.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0