Ingen borde döma dig för sånt

Att inte träna i Helgen sa jag nog fel om, för igår blev det ben , mage och rygg. Gud,  jag har ont i varenda muskel kan jag lova. 
Om det blir som limpan och jag har sagt ska vi träna idag. Men vi lär se sen om han orkar efter han har jobbat. 
 
Jag vaknade för circa en timma sedan, limpan jobbar och jag har det allmänt bra och lyssna på musik och vila i sängen, galet skönt! 
Men strax blir det nog frukost och en morgon snus. Sedan får vi se vad dagen bjuder på här i Långasjö. Ha en fin lördag! 
 


 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

VAD SÖTA NI ÄR

sv: Åh men shit, sötnos! Tack! Så himlans söt du är!!

2013-10-17 @ 16:50:08
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0