En krets där jag inte kom in

Huvudvärken/migränen anlände idag. Inget Alicia tycker om, man kan inte göra något. Och det har jag inte råd med för jag ha massa måsten denna veckan.  Men trots detta har jag kämpat mig till skolan, hade historia, lunch och möte med IF. Där efter hade läkar besök, missade tre lektioner på grund av huvudvärken. Men då hinner jag vila upp mig till matteprovet imorgon.
 
Jag har en knöl bakom örat som jag har haft där circus 2 veckor tillbaka (anledningen till jag hade läkarbesöket idag) . Många ha trott det var på grund av förkylning, men icke det! Det var på grund av min töjning i örat. Hur flummigt är inte det?
Så jag måste behandla mitt öra med massa sprit och komma på ett till läkarbesök på torsdag då dem avgör om jag ska ha antibiotika eller inte.
Jag var så glad att jag fick in 5 mm töjning igår, dock gjorde det kalasont. och örat är 3 gånger så större, det ser ganska kul ut om man jämför med mitt andra öra.
Så nu har tagit ut töjningen och kan inte sätta i den för än några veckor. Jag fick även med mig massa sprit och pappersdukar så jag kan behandla mitt öra hemma. Så jag gick runt med urinrör med alsolsprit i som låg i ett kuvär. Även det var väldigt kul!  En flummig dag helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0