månen har vandrat sin väg genom vitt och svart .. och grått

Igår var vi i simhallen med skolan, ush inget kul alls enligt mig. Kallt och blött. Dock var det skönt att får en del av kursen klar. Hade högsta mysfaktorn med Johanna igår kväll, tjejsnack, popcorn, choklad, vin och en film i bakgrunden. Efter en mycket trevlig kväll gick jag hem runt 22.30 och la mig i sängen med datorn i nån timma.
 
Idag har det varit en lång skoldag samt kallt. Det blir kallare och kallare för varje dock. Det är 28 dagar kvar till julafton och inga julklappar köpta än. Ska försöka göra det nästa vecka. Denna kvällen kommer bli allmän chill, ska städa upp min lägenhet, äta och gå runt i sköna kläder. Ha en kalas bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0