Jag var inte ensam, jag är inte ensam nu

Igår hade jag tre lektioner, men det blev ändå fram tills klockan 16.30, Svenska, matte och kör. Men åh vad det låter bra i kyrkan. Vi kommer ha julkonsert där mindre än 2 veckor, det kommer blir kanon.
Senare på kvällen fixade jag och Maia en suuuupergod tonfisksallad och pepparkakor efterråt, underbart. Där efter kom Limpan.
Senare på kvällen gick vi till skolan för att jag skulle fota Annie hall. Siinnes vad bra dem va.  Kvällen avslutades med tv, glögg (lakritz och hallon) håkan Hellström, och pepparkakor.
 
Om circus 40 minuter har jag musikteoriprov så nu måste jag fixa till mig och sedan dra i väg, ha en toppen torsdag. Imorgon är det helg igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0