Den vinner som är trägen

Denna tisdagen har varit väldigt bra. Vaknade 06.00 låg i sängen fram tills 08.00. Åt långfrukost, tränade 10.15. Kalasbra morgon.
Åt lunch med två klasskompisar, spelade utanför ica, för vi har ett projektarbete där vi samlar in pengar till Filipinerna. Jag och Ida satt och spelade ca 1,5 timme, sedan fick vi alldeles för kalla fingrar. Men vi fick in en bra summa pengar.
Min duktiga kompis Cornelia hade bakat 32 kladdkakor, hur ambitiös är man inte då?
 
Denna kvällen spenderades i skolan, var i studon och sjöng en liten text, satt mest och pratade och kollade läget på skolan. Jag måste verkligen säga att jag går på den bästa skola.
Just nu äter jag lite grönsaker, har haft sån dålig apptipt idag.  Nu ska jag kolla på olika bloggar och varva ner.
 
Imorgon kommer världens bästa mupp hit och sover!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0