Ojdå, här var det dött

Bloggandet denna veckan har varit usel, man får be om ursäkt! Kan berätta lite kort om min vecka.  I måndags var det första skoldagen efter lovet, det var roligt att träffa alla saknade vänner igen.  På kvällen var jag hos några vänner från 16.30-00.30, där efter blev det sängen för mig.
I tisdags var jag i kalmar, åt subway med Tim, mums va det. På kvällen var jag och Tim på fest. Onsdags var det fest igen, alltid lika trevligt. Igår städade jag, träffade Limpan sedan drog vi på någon förfest.
 
Idag blir det att ta det lugnt, ska plugga matte så jag kan få ett C i betyg. Ska snart gör mig lite bulgursallad och titta på film. Ha en toppen dag!

En lustig & trevlig bild

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

SÅ JÄKLA KUL BILD :D

jo men eller huur, det får vi säkert in1!!!

Svar: Haha, visst är den :D
liiciadoll.blogg.se

2013-03-09 @ 08:13:13
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0