Nya tag denna veckan

Denna veckan ska jag ta nya tag! Jag ska försöka blogga mer.  Jag ska även berätta lite kort om min helg.
I fredags var det skola som alla andra dagar,  sedan tog jag och Cornelia bussen till flygplatsen där Tims band har sin replokal. Vi skulle låna den eftersom vi hade spelning i Lördags.
På kvällen kom fader och hämtade oss. Min storebror Nikko var även på besök hos oss eftersom jag fyllde år igår. Vi åt en av dem godaste maträtterna man kan tänka sig...(trummvirvel) Tacos!
 
På lördagen var det dags för spelning för oss, vi var tvungna att vara i Mörbylånga kl 12.30. Spelningen började 16.00 och slutade 19.00. Det var många bra musiker där.
 
Igår på morgonen kom min familj in till mig kl 9.00 och sjöng för mig. Jag fick prinssestårta på sängen och paket. Jag fick pengar, lakritz (jag är ett stort lakritzfan) toastmaskin, toast är bäst!  tycker det är så sjukt tråkigt att laga mat. Fick även en trevlig dörrmatta som jag verkligen behövde till lägenheten, stativ till kameran som är sjukt bra och lite små saker. Jag rabbla inte upp allt.

I lördags när Cornelia och jag spelade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0