toner bildas till musik

Nu ska jag sammanfatta mig helg lite kort. I Torsdags kom Limpan lite spontant, han fick vara med på spelningen. Spelningen gick hyfsat, det kunde ha gått värre men ändå bättre. Kul vare i alla fall.

Vi firade att pappa hade tagit semester i fredags, gäster fick vi, även en utav våra gäster hade tagit semester samtidigt. Vi firade med god mat och dricka. Slutade med att vi cyklade ner till stranden och badade.
 
I lördags kom det fler gäster, två små barn till i huset blev det, massa god mat också. Pappa är min favorit kock. Kubbspel och annat skoj blev det. 
 
Stranden och loppis blev det igår, och sen åkte våra gäster hem. Lugn kväll och även massa mys.
 
Idag har jag varit på stan med Limpan, vi träffade Abbe och Emmy. Jag och Emmy fyndade en hel del. Ska försöka få upp bilder sen. Nu blir det Andra avenyn. Ha en bra kväll! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0