Vuxenpoäng

Yes, vuxenpoäng till mig och min man! Vi har inskaffat oss en blomma.  Eller ja, det gjorde vi för 1,5 vecka sedan. Vi får se hur länge den överlever, jag är inte så jätte bra på att vattna, men vi får hoppas den klara sig ett tag.
 
Igår började skolan igen, men jag hade sjukhus besök så det blev inget av för mig. Men idag var jag i skolan. Det var roligt att se alla ansikten igen, känns som det var jätte länge sen man såg alla.
   Senare idag ska jag åka in till kalmar för tandläkarbesök. HAHA, gud vad mycket besök jag måste gå på. Känns som jag inte gör något annat. Men nu ska jag stoppa något i magen och fixa mig lite innan jag tar bussen. KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Yee snyggt ;)
kram!

2013-01-11 @ 00:16:12
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Hahaha min mamma har envisats om att köpa riktiga blommor till mig flera gånger... nu har hon nog gett upp hoppet. för jag har inte lyckats vattna en endaste gång! säger PLAST<333

2013-01-11 @ 12:49:08
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0