Livekväll

Igår hade Tim spelning med sitt band på Monokrom. Dem var jättebra, jag är så stolt över Tim, han är verkligen bra på scenen.  Alla är jättebra hans band, dem är säkra vad dem gör och deras outfit är också bra. Det blir mycket roligare att se på de då.
   Min klasskompis spelade också, fast akustiskt. Han är så sjukt bra! Jag och mina vänner stannade där till 22.00 sedan fick vi skjuts hem. Jag stannade ett tag hos robin innan jag gick hem och sov.
 
Denna morgonen har jag fixat lite bilder, ätit en god frukost och pratat med min fina vän Cornelia.  Det kan inte bli bättre just nu.
   Idag kommer jag förmodligen tar det lugnt, jag var på fest både i tisdags och torsdags så jag känner att jag behöver ta tag i mina läxor och vila mig inför måndag. Men man vet aldrig om det blir andra planer.
 Nu ska jag plocka undan och diska, ha en superbra lördag!
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Åh har du en pojkvän som spelar i band? Så jäkla mysigt med folk som kan musik tycker jag!!

2013-01-26 @ 19:10:59
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: elin

sv:goa goa du, tusen tack! <3

2013-01-27 @ 15:40:08
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0