Inget bloggande?

 Jag ber om ursäkt att jag inte ha bloggat, men det är för privata skäl. Men nu skriver jag i alla fall ett inlägg.
   Igår var jag hos min terapeut och sjukgymnast i stan. Mmm, gud vad skönt det var. Ni kanske undra vad gör jag hos min sjukgymnast?! Jag är där för jag ska lära mig slappna av, det är för privata skäl. Jag blir lätt, irriterad, arg och stressad.  Så jag får jag lära mig slappna av där. När jag är hos min sjukgymnast så får jag massage, och det är såååå skönt! Jag älskar massage, mmm. Det är olika varje gång. Det är inte vanlig massage heller, det är liksom olika behandlingar nästan.
 
Efter dem två besöken gick jag gjorde ett pass med fader, Tim och Kelvin (lillebror). Efter alla besök i Kalmar åkte vi vidare till Torsås, pappa skulle hjälpa oss med att borra upp tv, gitarrhållare osv. Men vi kom inte så långt, för Ikea hade skickat med oss fel skruvar till tv-stället. Så det få bli en annan dag!
 
Nu ska jag städa hela lägenheten, det ser ut som vi inte ha städat på ett år. Ha en bra tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0