ikea

Igår åkte jag in till Kalmar och träffade mamma och Kevin en sista gång innan dem åker.  Vi gick till Ikea och Tim var även med, vi fick behövliga saker till hemmet. Så skönt! Nu kan saker och ting sättas upp.
   Senare på kvällen hängde dem med hem till Torsås. Dem ville se hur vi bor. De stannade här ca 30 minuter sen åkte dem hem till hotellet och packade.
  Idag åkte dem hem 14.00.  Alltid lika jobbigt att lämna mamma. Men som tur är så kommer jag nästa måndad till dem.
 
Senare igår på kvällen kom My, massa tjejsnack , film och mys var det. Hon stannade här till ungefär 01.30 på natten.  Sedan gick jag och la mig med Tim.
 
Idag har vi ätit god frukost och tvättat. Snart ska vi färga Tims hår och titta på Harry potter. Vad ska ni göra idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0