Hej 2013

Nu är 2013 här med nya dagar, resor, fester, löften och lycka! Jag ska verkligen kämpa detta året med allt det jobbiga och laga sår.
 
Igår var det både bra och dåligt. Jag fick träffa mina fina tjejer, äta tre rätters, men det blev bara två rätters. Öppna champagne och skratta. Efter den fina middagen åkte jag vidare till Tim och hans vänner. Vi spelade spel, sköt rakter och drack. Där efter mådde jag inte så bra, så jag fick gå och lägga mig! My body sucks, skapar alltid massa problem.
 
Idag var vi inne i kalmar en sväng sedan åkte vi hem. Just nu dricker jag chailatte för att få upp värmen i min kropp. Snart ska vi kolla på Harry potter och äta plockmat! Och det hyfsat nyttigt med! Yes, Tim och jag ska börja vårt nyttiga liv nu, med både mat och gym! Men Tim kommer dock unna sig mer än mig. Men jag ska verkligen satsa. Gå ner i vikt, få muskler, och en fast rumpa! Sommaren 2013 här kommer jag!
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ÅH SÖTISAR

men ässssh :D dom är ju snygga dom med! men det är bara det att man typ oftast vill ha det äkta av saker och ting ju, för att det bara är så. annars skulle det ju kvitta egentligen :D

2013-01-01 @ 19:44:18
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Olivia Magnusson

finisar! :D

sv: tusen tack alicia :D
kramis♥

2013-01-02 @ 10:58:05
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0