Här var det tomt

Ojdå, här var det ganska tomt! Men jag har varit för trött för att blogga, det har inte hänt så mycket i mitt liv heller. Helgen var lugn förutom i söndags. Då skulle Tims nya band spela i Växjö. Vi åkte ifrån Torsås ganska tidigt på morgonen, sedan stannade vi i Kalmar för att äta. Vid 12.30 åkte alla tre bilar iväg till Växjö. Vid 17.00 spelade de, trots tekniska fel så var det jättebra.  Efter spelningen var det bara att packa ihop och åka hem igen. Vi stannade lite på vägen hem. 23.30 var vi hemma igen i lilla Torsås. Då var det bara att gå och lägga sig.
 
Igår var det skola som vanligt, jag stannade kvar lite längre för att jobba med Engelska. Runt 19.00 somande jag. Jag var så sjukt trött, och jag är fortfarande trött. Nu ska jag fixa mig och sedan gå till skolan. Ha en bra tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0