28/01/13

Lördagskväll var jag på fest med några tjejkompisar. Det blev en väldigt bra kväll/natt. Jag gick hem runt 03.30 och gjorde fyllekäk! Sedan somnade jag. Igår blev det en lugn dag, jag fick ta hand om min lilla man som fick 40 graders feber pang bom, ush stackarn! Det blev risifrutti, ipren, vätska, och glass för han.  Idag mår han bättre som tur är.
 
Just nu har jag lunch i skolan, men jag gick hem för att kolla till Tim, jag passa på att äta lite hemma istället. Det blev yougurt.  13.00 börja vi igen med svenska och mentorstid. Sen är skolan slut. Nu ska jag snart beger mig mot skolan! Ha en bra måndag.
 

Kommentarer
Postat av: elin

sv:åh, blir så glad när någon säger det!
kram

2013-01-30 @ 20:19:27
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: Natacha

Fin blogg! :))
Kolla gärna tbx om du har tid och lust.
Hoppas du haft en bra dag! :)

2013-01-30 @ 21:27:14
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0