11 månader

Idag är det Tims och min dag. 11 månder! Så sjukt. Mitt första och seriösa förhållande.
  Inte för vi ska göra något speciellt varje månad. Men det känns ändå mysigt att hitta på något den dagen. Det var även ett tag sen vi gjorde något på vår dag.
 
Igår lagade jag ett hål hos tandläkaren ännu en gång. Jag hoppas verkligen att det är mitt sista.  Efter jag hade varit hos tandläkaren gick jag och Tim till monokrom (ungdomsgård/rep). Han skulle repa med sitt band, men jag satt där och pratade med nya härliga personer som jag aldrig har mött förut. Min fina vän Hillevi kom 1 timma och pratade med mig också. 
 
Just nu tittar jag på tv. Idag är jag ledig, så skönt. Strax ska jag äta lite frukost och ta en promenad tror jag. Ha en bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Grattis till er ! Ni är supersöta tillsammans :)

2013-01-11 @ 20:57:43
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ÅH SÅ FINA

men tack hihi :) dock är jag inte hel nöjd än! men så gåre :) inte så lätt att fixa allt direkt osådär, har massa kvar på önskelistan :D

2013-01-15 @ 10:37:05
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0