köpcenter

Idag har vi varit på ett stort köpcenter med tre våningar, vi var där ca 4-5 timmar sedan var kroppen slut. Jag somnade på vägen hem i bilen. Jag fick med mig mycket fint hem, jag kommer visa min saker i olika inlägg så ha koll!
Jag köpte, två väskor, en skinnjacka, ett par skor, en klänning, en tröja, halsband, armband, diadem, trosor, sjal, strumpor (nu blir Tim glad, jag tar alltid hans) sminkrengöring, ringar, öronhängen och en ny ögonbrynspenna.
 
Jag åt nyss lite kyckling, nu ska jag titta på film och tar det lugnt. Ha en toppen onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

åå fuskiiiiiis :*



sv: Tack min finfina vän!!! <3 saknardig!!

2013-02-20 @ 19:41:10
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0