hairdresser

Idag fick jag gå upp tidigt för mamma hade bokat in mig hos en frisör kl 9.30. Hela 5 centimeter åkte av, jag är ledsen inombords. Visst mitt hår är fint nu och det är silkes lent, men ändå. Jag vill ju ha långt hår. Jag hoppas det växer ut snabbt! Jag tänker inte färga mitt hår på ett år i alla fall. Det är ju värsta nyårs löftet för mig, älskar att färga håret.
 
Jag åt nyss laxmacka till lunch med mamuth. Om ca 1 timma ska vi gå in till stan och kolla lite. Jag får väll förmodligen med mig lite saker hem idag. Vi ska även äta på restaurang med min plastsyrra ikväll också. Ska bli så himla mysigt, hon är otroligt söööt! Nu ska jag sminka mig lite, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0