Framme i Exeter

Igår runt 00.00 var jag hemma hos mamma. Vi stannade på KFC innan och handlade kyckling, jag hade inte ätit något sen jag var hemma i Torsås, så jag var väldigt slut på kvällen. Jag åt, drack lite vin med min mamma och min plastbrors flickvän, vi hade det allmänt bra och snackade lite.  Efter myset gick jag upp på mitt rum och snackade med Tim på skype.
 
Idag vaknade jag runt 12.00 med feber, hes röst och ont i halsen. Inte så jättebra start på lovet. Visserligen har jag varit fruktansvärt hes sen i onsdags och hostat suuuuper mycket. Vi skulle egentligen gå ut på en engelsk pub idag och ätit, men tanke på att jag inte mår så bra så fick vi ändra planerna.
 
Just nu ligger jag i sängen och pratar med Tim på skype. Han är så snäll som underhåller mig medan jag är sjuk. Men nu ska jag vila lite och sedan äta lite frukt. Ha en toppen lördag!
 
 Sjukling där jaaa

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Hoppas du har det awesomet! :D


Puss!

2013-02-17 @ 15:49:32
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0