Bakis lördag

Ont i huvudet, trött, lat, irriterad, Yes bakis kallas det. Jag som skulle ta det lugnt  i helgen gick på fest i går med Ida och Cornelia, men det var sjukt kul. Men idag har det inte varit alls kul. Jag har legat i sängen fram tills 17.00 då mina vänner kom. Vi gick handlade, köpte massa frukt som jag kan äta ikväll! Sååå gott! Men jag ska försöka att städa lite nu. Det är verkligen stökigt.
Jag hoppas Tim kommer hem snart så han kan ta hand om mig. Idag har han spelning i Nybro, jag hoppas verkligen att det gick bra för dem idag med tekniken. Ha en toppen lördag!
 

Kommentarer
Postat av: elin

sv:tycker du? jag använde det ett tag innan men tyckte bara det var jobbigt och håret blev så äckligt av det...tyckte inte det hjälpte speciellt heller. men det är kanske olika :)
kram

2013-02-09 @ 19:12:11
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0