Alla hjärtans dag mys

Som alla vet så var det alla hjärtans dag igår. Tim och jag myste till det med god mat,vi gjorde egen bearnaisesås. Sedan till efterätt drack vi vin och sherry, vi hade choklad och annanas till också. Mys till 106 % var det! Vi satt upp till lite efter 00.00 då vi sedan gick och la oss.
 
Idag åker jag till England, jag ska strax hoppa in i dushen. Jag kommer inte blogga så mycket mer idag, men jag ska försöka att lägga in ett till inlägg. Men annars hörs vi imorgon när jag är i England. Och såklart så tar jag med mig min kamera. Ha en bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

HAAA DET BÄST I VÄRLDEN!!!!!!! :D <3

Svar: Ida du får också ha det bäst i världen, tack tack så mycket fina vän! Du är helt underbar <3 <3
liiciadoll.blogg.se

2013-02-15 @ 12:05:47
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

HELT KLART ABSOLUTELY! hade bästa alla hjärtans dagen kan jag lova :)!!!
och åååhh, detdär låter ju inte fel detdär heller! så jag antar att du oxå fick en asgrym alla hjärtans dag sötnos :D?!

2013-02-17 @ 20:43:26
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0