Jag vet hur hon fungerar

Ush ush ush, vad trött jag är! Känslan är obeskrivlig, mensvärk, trött, stressad och alldeles för lite mat är ingen bra kombination.
Dagen har varit lång, vaknade vid 9.20, kastade i mig lite mat med Ida innan repet som var kl 12.00. Vi repade circus 1,5 timme.
Bussen till Algustrum på Öland gick 14.30, när vi väl var framme var det bara att lämna våra saker och sedan repa med ljud och ljus. Med lite mat i magen där efter blev allting bättre.
Vi tjejer trängde oss vid dem tre toaletterna och de två speglarna i hallen utanför. Smink, hår, skor och klänningar skulle sitta perfekt tills 18.50. 
Konserten i sig blev väldigt bra. Det var suuuuperkul och alla solister som är med är jätte duktiga.
 Nu är det dags för mig att sova, för imorgon är det dags för en ännu en julkonsert fast i Söderåkra kyrka kl.19.00!
 
Julbak-13
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0