Det kallas tvivel, det där som stör

Helgen gick otroligt fort, julbord i fredags, sjuuuuuuukt gott! För gott, trodde att maten skulle komma upp igen. Efter julbordet tog Limpan och jag oss till Emmaboda då han skulle jobba på lördagen medan jag fick en härlig sovmorgon till kl 10.30 och sällskap utav hans mamma vid tv med lite mat, hur trevligt som helst. Där efter gick kvällen fort med tacos och sömn. 
 
Gårdagen spenderas med julklappshoppning. Jag är gaaalet dålig på att köpa presenter, men det är kul när man verkligen är nöjd med presenterna. Kvällen spenderades hos Limpan med film och skratt.
Natten var hemsk med knappt någon sömn, illamående och frossa. Jag vaknade med feber och en förkyld nos. Denna dagen har spenderats i sängen med te och turkiskpeppar. Nu ska jag titta vidare på Paradise Hotel! Ha en bra måndag. 
 
Hösten-13
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0