Första Inlägget

Woho, nu kommer första inlägget! Det är många som har väntat på att jag ska börja att blogga igen och nu har jag tagit tag i det och skaffat mig en ny blogg. Hoppas ni kommer tycka om min blogg och kommentera mycket.
Jag kommer att skriva lite kortfattat om mig så ni kan lära känna mig lite grann.
Jag är född 1996 i Kalmar så jag är alltså 16 år. Umgås med mina vänner är det mysigaste som finns. Speciellt dem man kan säga det mesta till. Jag gillar även musik, jag sjunger och spelar gitarr. Sjunigt har jag gjort i hela mitt liv som alla brukar säga och gitarr har jag spelat sen sexan. Men jag ha en rädlsa och det är att sjunga inför dem jag känner.
Juste.. jag älskar allt som är onyttigt.Men man ska njuta av livet, man lever bara en gång som jag säger.
Ha det bra och hoppas att ni kommer att läsa min blogg!
 
BILD SEN I SOMMRAS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: tack detsamma :)

2012-09-27 @ 18:51:44
URL: http://stickigaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0